نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سدید تدبیر، از عملکرد و‌ برنامه های آتی شرکت گفت

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سدید، آقای مهندس شعربافی؛ بطور خلاصه عملکرد سال ۹۷ و مهمترین برنامه های آتی شرکت سدید تدبیر را تشریح نمود.

❇️عملکرد

-در حال حاضر عمده فعالیت شرکت معطوف به خرید و فروش سهام و پس از آن سرمایه گذاری در شرکت های فعال در بازار سرمایه می باشد.

-شرکت در پایان سال 97 ، بالغ بر 27 میلیون سهم متعلق به 33 شرکت را در سبد سرمایه گذاری خود دارد که این میزان به طور مداوم براساس شرایط بازار تغییر می کند.

-ضمناً شرکت به عنوان دپارتمان تخصصی گروه صنعتی سدید در بازار سرمایه، وظایف محوله گروه در این زمینه را نیز به انجام می رساند.

❇️مهم ترین برنامه های شرکت در سال آینده

– ارتقای ضریب سودآوری با توجه به شرایط اقتصادی خاص حاکم بر کشور با استفاده از فرصت ها و کنترل تهدیدات بویژه از طریق استفاده از دانش و تجربه کارشناسان زبده در بازار سرمایه

-ارتقای نرم افزاری شرکت در زمینه بانک های اطلاعاتی و سیستم های اطلاعات مدیریت

-استفاده از اهرم های مالی برای تامین منابع مالی لازم جهت ایفای نقش مناسب در دوره های زمانی پر رونق یا استفاده از فرصتهای خاص در بازار سرمایه.

-ایشان در انتها اظهار داشت، انشاا… در سال ۹۸ شاهد تحولات مثبت در سیاستهای تامین مالی و بطور کلی مدیریت موثرتر مالی خواهیم بود.

-لازم به توضیح است شرکت سدید تدبیر یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی سدید بوده و بعنوان بازوی سرمایه گذاری هولدینگ گروه صنعتی سدید در بورس، سالها فعالیت میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید