رییس هییت مدیره شرکت فالق صنعت، فالق پیمانکاری با سابقه ای درخشان

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سدید، دکتر کاویانی رییس هییت مدیره شرکت فالق صنعت؛ از پیشینه تاریخی این شرکت و سوابق عملیاتی مرتبط گفت.

کاویانی اظهار داشت، شرکت فالق صنعت در سال ۱۳۶۹ با انگیزه ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز برای اجرای طرحها و پروژه های صنعتی، طراحی تفضیلی پروژه ها و ارائه طرحهای بهسازی و افزایش ظرفیت خطوط تولید کارخانجات و طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی، در تهران تاسیس گردید.

 وی گفت، پس از ایجاد ساز و کارهای مناسب و افزایش کیفی وکمی امکانات ومنابع، شرکت #فالق_صنعت_بعنوان_پیمانکار_عمومی در سال ۱۳۷۴؛ فعالیت های عمده خود را در زمینه احداث کارخانجات صنعتی به روش EPC در قالب اجرای کلید دردست پنج واحد کارخانه استحصال شکر از نیشکر مجموعاً به ظرفیت ۵۰۰,۰۰۰ تن در سال آغاز نمود.

کاویانی اظهار داشت، شرکت فالق صنعت در سال ۱۳۷۸ با توجه به اجرای موفقیت آمیز واحدهای واگذارشده، ماموریت احداث دو کارخانه استحصال شکر از نیشکر دیگر را به صورت کلید در درست در قالب قرارداد الحاقی، دریافت نمود.

در واقع شرکت فالق صنعت، سازنده هفت کارخانه استحصال شکر از نیشکر بصورت کلید دردست بوده است که خود یک‌ رکورد دست نیافتنی دربین سایر پیمانکاران محسوب میشود.

رییس هییت مدیره فالق صنعت ادامه داد، این شرکت بواسطه ی تجارب ارزنده ی خود در عرصه احداث کارخانجات و همچنین ارائه خدمات فنی مهندسی، در سال ۱۳۸۶ تصمیم به فعالیت در زمینه ی بالادست نفت و گاز گرفت که حاصل آن انجام موفقیت آمیز پروژه هایی همچون ساخت و نصب فلر فازهای ۱۵ و ۱۶ ، یونیت های ۱۴۰ و ۱۴۱ و ۱۴۲ این فازها و نیز N-OSBL فازهای 15 و 16 پارس جنوبی و … بود.

اکنون شرکت فالق صنعت افقی بسیار گسترده و روشنتری را نسبت به قبل در پیش روی داشته و با داشتن سابقه ای طولانی، پتانسیل عملکردی دلچسب در عرصه پیمانکاری صنایع مختلف و رزومه ای درخشان و با انجام اصلاحات ساختار مالی، قرار گرفتن در وندورهای وزارت نفت و تجدید رتبه های مرتبط از سازمان برنامه و ‌بودجه؛ آماده حضور در پروژه های مختلف ملی و‌توسعه ای کشور میباشد.

لازم به ذکر است شرکت فالق صنعت یکی از شرکتهای پیمانکاری گروه‌ صنعتی سدید بوده و بعنوان پیمانکار عمومی در اجرای پروژه های صنعتی به روش EPC در زمینه ساخت کارخانجات شکر، صنایع نفت و‌گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب و همچنین اجرای کارخانجات سیمان فعالیت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید