خبرگزاری ایلنا: تولید شبانه‌روزی لوله‌های قطور فولادی در شرکت لوله سازی ماهشهر سدید

رئیس تولید شرکت لوله سازی ماهشهرسدید در تشریح وضعیت تولید این کارخانه اظهار کرد: لوله سازی ماهشهر یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید لوله های قطور فولادی در ایران و منطقه را داراست و توانایی تولید لوله های انتقال نفت و گاز ترش و شیرین را بر اساس استاندارد های روز دنیا، دارا است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ابراهیم خدری دشتستانی در خصوص مواد اولیه مورد نیاز تولید افزود: با اقدامات و تدابیر انجام شده طی ماه‌های گذشته، شرکت لوله سازی ماهشهر محدودیتی در تامین مواد اولیه مورد نیاز نداشته و در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی در حال تولید لوله‌های قطور فولادی به روش درز جوش مستقیم است.

وی تصریح کرد: با توجه به پروژه انتقال نفت خام  گوره به جاسک و تولید بخشی از لوله های این پروژه توسط شرکت لوله سازی ماهشهر و تامین ورق های مورد نیاز؛ در هر شبانه روز 160 شاخه لوله 42 اینچ مرتبط با این پروژه را تولید می کنیم.

وی در تشریح برنامه های آتی این واحدصنعتی گفت: حوزه  توسعه بازار این شرکت با بهره مندی از نیروهای  کیفی و  متخصص، بطور مستمر در حال رصد پروژه های خطوط انتقال نفت و گاز ترش و شیرین داخلی بوده و در این راستا  نسبت به  حضور در مناقصات مرتبط و نیز برگزاری جلسات مختلف با کارفرمایان محترم در این راستا، اقدام می نماید. ضمن اینکه فعالیت شناسایی و رصد پروژه های منطقه‌ای و بین المللی نیز در دستور کار این حوزه قرار دارد تا در صورت نیاز و بررسی شرایط موجود نسبت به حضور در مناقصات مرتبط و رایزنی جهت اجرای پروژه های بین المللی نیز اقدامات لازم انجام پذیرد.

index

 رییس تولید لوله سازی ماهشهر اظهار کرد: شرکت لوله سازی ماهشهر سدید به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ گروه صنعتی سدید، با پتانسیل تولید 350 هزار تن لوله های مورد استفاده در خطوط انتقال نفت و گاز ترش و شیرین و بهره مندی از پرسنل متخصص و کارآمد و همچنین رعایت سختگیرانه تمامی استانداردهای خارجی و داخلی؛ همواره محصولاتی با کیفیت جهانی را به کارفرمایان محترم طی سالهای مختلف ارایه نموده است و نقش بسزایی در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در کشور ایفا می نماید.

 وی در انتها گفت: خوشبختانه با نگاه حمایتی گروه صنعتی سدید و همچنین بدلیل برخورداری از کارکنانی متخصص، توانمند و با تجربه، این شرکت با قدرت هرچه بیشتر در مسیر رشد و تعالی؛ گام بر می دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید