آخرین اخبار شرکت تولید پمپهای بزرگ و توربین آبی پتکو

روابط عمومی شرکت پتکو خبر داد:

 دکتر حمید اکبری از سوی مدیرعامل گروه صنعتی سدید، به سمت رئیس هیات مدیره شرکت پتکو منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پمپ و توربین پتکو، دکتر حمید اکبری با سابقه تجربی وعلمی بالا، سالها در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور فعالیت نموده و پیش از این نیز مدیرعامل شرکت معظم پتروپارس و‌مجری مگا پروژه های توسعه میادین نفتی و گازی مختلف بوده اند. امیدواریم با بهره مندی از تجارب و سوابق ایشان، شرکت پتکو روز به روز مسیر پیشرفت و تعالی را با سرعت بیشتری طی نموده و موفقیتهای افزونتری را کسب نماید.

دکتر یاسر تاجیک مدیرعامل شرکت پمپ و توربین پتکو خبر داد:

 بازدید مدیرعامل و مجری طرح شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس از توانمندی ها و پتانسیل های شرکت پتکو

مدیرعامل شرکت پتکو گفت: پتکو بعنوان یکی از شرکتهای مطرح در زمینه طراحی و ساخت سفارشی پمپهای صنایع مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی؛ همواره محصولاتی با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسب را به کارفرمایان ارائه میکند. در همین راستا امروز شنبه، مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۰؛ مدیرعامل و مجری طرح شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس از توانمندی ها و پتانسیال های این شرکت بازدید نمودند و پیرامون همکارهای بیشتر و بررسی چگونگی اجرای پروژه های مد نظر آتی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس میرجعفر سید حمزه عضو هیات مدیره شرکت پتکو خبر داد:

 انجام تست نهایی و موفقیت آمیز پمپ های خط لوله گوره به جاسک

عضو هیات مدیره شرکت پتکو اظهار داشت: شرکت پتکو بر اساس قرارداد منعقده، مسئول طراحی و تولید ۱۰ دستگاه الکتروپمپ ۳ مگاواتی پیشرفته مرتبط با خط لوله گوره به جاسک می باشد. در همین راستا این شرکت هفته پیش موفق شد بعد از اتمام طراحی و ساخت؛ تست نهایی سری اول این پمپ های عظیم الجثه را برای اولین بار در کشور با موفقیت کامل به انجام رساند و ظرف هفته آینده اولین محموله شامل ۴ دستگاه پکیج پمپ و سیستم روغنکاری پیچیده در حضور کارفرما تست و جهت نصب در ایستگاه ۳ خط لوله گوره به جاسک ارسال میگردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید