فرهنگ مشتری مداری،اصلی بی‌بدیل در شرکت پتکو

سیمین مشکی از کارشناسان با تجربه حوزه فروش شرکت پتکو گفت: راهبرد و فرهنگ مشتری مداری، از مهمترین و اثرگذارترین شیوه‌های رشد فروش و نیز ثبات و ماندگاری در عصر پر رقابت کنونی در تمامی زمینه‌های فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارهای صنعتی مختلف است.

سیمین مشکی در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار کرد: شرکت دانش بنیان پتکو در طی سالهای فعالیت خود، همواره با طی نمودن مسیر رشد و تعالی و نیز بهبود مستمر کیفیت محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود، سعی نموده است تا  افزایش رضایت حداکثری را در مشتریان ایجاد نماید بگونه ای که در طی سالهای مختلف  این موضوع، به یک فرهنگ مهم سازمانی در این شرکت مبدل شده و در تمام ارکان شرکت و فرآیندهای مختلف؛ جاری است.

 وی گفت: تعدد و تنوع بسیار زیاد پمپ های موجود در سبد محصولات شرکت پتکو و نیز حرکت در مسیر خواست ها و انتظارات مشتریان در خصوص طراحی و تولید محصولات مختلف بشکل سفارشی و همچنینن ارائِه گارانتی ها و خدمات مناسب پس از فروش و  پاسخگویی به تمامی نیازهای مرتبط در این زمینه با ارائه  بهترین کیفیت تولیدی و خدماتی، در نهایت منجر به افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان و همچنین تدوام ادامه همکاری با شرکت می شود. در واقع می توان گفت  یک رابطه برد-برد با اجرای فرهنگ مشتری مداری، به جریان می افتد.

وی ادامه داد: بر همین اساس و در راستای پاسخگویی سریع، پیگیری مستمر و رسیدگی به خواست های مشتریان؛ زیر ساختهای مختلفی در سازمان ایجاد گردیده است. بطور مثال در حوزه فروش هر سازمانی نیاز است تا کارشناسان فروش با تکنیک های جدید فروش آشنایی داشته باشند و همچنین با بهره مندی از روابط عمومی بالا و شایسته، اهداف فروش را محقق نموده و در واقع بطور مستمر مسئولیت های مندرج بر اساس شرح وظایف را به بهترین نحو اجرا نموده و در صورت نیاز از آموزش های جدیدی نیز بهره مند گردند.

 مشکی ادامه داد: در این خصوص، در کارنامه فعالیت شرکت پتکو، سابقه تاریخی قوی در طراحی و تولید صدها دستگاه انواع پمپ های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیز توربین های بزرگ آبی دیده میشود و در همین راستا نیز کماکان با اجرای اصول مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری؛ مشتریان شرکت روز به روز در حال افزایش می باشند و درحال حاضر شرکت پتکو سفارسات متعددی را در دست اجرا دارد بگونه ای که حتی در اجرای پروژه های ملی بزرگ و نیز تامین نیاز داخلی کشور و بومی سازی محصولات وارداتی، فعالیتهای چشمگیری در شرکت پتکو انجام شده و در حال انجام است.

کارشناس فروش شرکت پتکو اظهار داشت: در شرکت پتکو چند صد پروژه مختلف اجرا شده است که از این بین می توان به پروژه های طراحی و ساخت مدل VS1 پمپ عمودی EQ30 بعنوان بزرگترین پمپ عمودی ساخت داخل کشور، مربوط به بخش خنک کننده پالایشگاه ستاره خلیج فارس، الکترو پمپ های خط لوله آبادان ماهشهر،  الکترو پمپ های طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه اصفهان، الکترو پمپ های فرایندی پالایش گاز بیدبلند، پمپ های آتش نشانی خط لوله اتلین غرب، پمپ های آتش نشانی پتروشیمی پارس و … اشاره داشت.

ضمن اینکه هم اکنون نیز پروژه های مختلفی همچون طراحی و تولید الکترو پمپ های خط لوله گوره به جاسک، در این شرکت در دست اجرا می باشد.

 وی در پایان اظهار داشت:  اغلب پروژه های این شرکت یا از طریق مناقصه اخذ می شوند و یا به سبب انجام پروژه های قبلی و رضایتمندی کارفرما بصورت مستقیم به شرکت اعلام می شود. همچنین با توجه به اینکه شرکت پتکو در لیست بلند کارفرما قراردارد این موضوع نیز باعث می شود استعلام های مختلفی به این شرکت اعلام گردد. همچنین حضور پتکو در نمایشگاه های نفت، گاز، پتروشیمی، آب و …نیز تاثیر بسزایی در معرفی محصولات و توانمندی های این شرکت برای مشتریان جدید، ایجاد می نماید.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید