- تهیه و تدوین برنامه های بازاریابی و شناسایی بازار های هدف بین المللی در کسب و کارهای مرتبط
- انجام کلیه هماهنگی های مورد نیاز درخصوص دعوت از مدیران و کارشناسان شرکتهای بین المللی
- تهیه گزارشات و مصاحبه های مد نظر نشریات بین المللی در ارتباط با کسب و کارهای مرتبط
- تهیه و ارائه گزارشات ماموریت سفرهای بین المللی
- تدوین و اجرای نقشه راه امور بین المللی
- تهیه بانک اطلاعاتی از شرکتهای بازار هدف بین المللی
- ارزیابی و تجزیه و تحلیل روابط و مناسبات اداری با شرکتهای خارجی
- شناسایی بازار هدف بین المللی از طریق انجام مطالعات مورد نیاز
- حضور در نمایشگاه های بین المللی
- تهیه و تنظیم MOU و MOM ، پیش نویس قراداد و قراردادهای نهایی
Scroll to top