شرکت سدید تامین مهندسی در ابتدای سال 1388 و به دنبال تغییرات ساختاری انجام شده در گروه صنعتی سدید و با هدف ایجاد هم افزایی در تحقق برنامه های عملیاتی شرکتهای لوله ساز گروه ، فعالیت خود را آغاز کرد.

توانمندی ها:

شرکت سدید تامین مهندسی در حال  تبدیل  به یک Generaltrading  در گروه صنعتی سدید است  که علاوه بر تامین نیازهای شرکتهای تابعه گروه ، اعم از دانش فنی – مواد اولیه  ، خدمات فنی مهندسی . . . بتواند در فضای رقابتی با بقیه شرکتهای مشابه به رقابت بپردازد.

ماموریت:

ماموریت شرکت فعالیت در زمینه تامین و تدارکات ، فروش و توسعه بازار و همچنین توسعه فعالیت در  صنعت فولاد می باشد ، تمهیداتی به جهت قرار گرفتن در لیست شرکتهای تامین کننده کک متالوژیک  ، شمش فولادی، برای کارخانه های فولاد کشور اعم از دولتی و خصوصی انجام گرفته که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد .

فعالیت:

از جمله فعالیتهای این شرکت عقد قراردادهایی با شرکتهای تولیدی گروه اعم از پتکو ، لوله سازی ماهشهر و . . .  به منظور حضور در بازارهای داخلی و خارجی جهت معرفی و فروش کالاهای تولیدی ، بازاریابی، تنظیم و مبادله نموده است.

اهداف:

از اساسی ترین اهداف این شرکت حضور در بازارهای داخلی و خارجی با حفظ صیانت از برند سدید در جهت پیوستن شرکت سدید تامین مهندسی به شرکتهای صاحب نام کشور در این زمینه می باشد.