نقش‌های مهم رسانه‌ها در سال رونق تولید، مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف

به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی اظهار داشت: #فرایند تولید متشکل از صدها پارامتر است که همه این مؤلفه‌ها در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.

وی گفت: اگر مسئول یک دستگاه در یک تصمیم دچار پارادوکس شد، باید آن تصمیمی را بگیرد که به نفع تولید است.

زرندی افزود: یکی از نقش‌های مهم رسانه‌ها در سال #رونق تولید، مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف است که چقدر در راستای حمایت از تولید گام برداشته‌اند.

وی‌ درانتها گفت، برنامه سال ۹۸ این‌وزارت خانه در ۷ محور و در حدود ۳۵ پروژه تعریف شده و تعدادی نیز موارد پیگیری از سایر دستگاه‌ها تعریف شده است که بزودی منتشر میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید