مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید/ تسدید بزرگترین شرکت پیمانکاری هولدینگ سدید در حوزه نفت و گاز

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سدید، مهندس امامی طی گفتگویی از آخرین وضعیت پروژه های این شرکت گفت.

امامی گفت تسدید به عنوان بزرگترین شرکت پیمانکاری گروه صنعتی سدید در حوزه نفت وگاز، با بررسی وتحلیل محیط کسب وکار وبعد از رکورد مناسب وانجام پروژه های مختلف در حوزه نفت وگاز فراساحل؛ از دوسال قبل وارد حوزه خدمات عملیات تعمیرات و نگهداری (O&M) در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت وگاز شده است.

وی ادامه داد در اولین تجربه، شرکت تسدید در مناقصه تعمیرات ونگهداری یکی از بزرگترین پالایشگاه های گازی کشور با دو فاز(15و16) در پالایشگاه ششم پارس جنوبی، شرکت نمود و برنده شد و به این ترتیب به این حوزه ورود نمود.

امامی اظهارداشت، البته با توجه به جدید بودن این فعالیت در کشور، تسدید در ابتدا با مشکلاتی روبرو شد اما با اصلاحات و تغییرات اعمال شده در تیم اجرایی، خوشبختانه بعد از گذشت 23 ماه از پروژه وضعیت مطلوبی از نظر عملیاتی حاصل شده است.

وی گفت انجام دو بار تعمیرات اساسی پالایشگاه در هر دو فاز که در دومین اورهال تنها 14روز زمان صرف گردید و نیز با توجه به ۳۰۰۰ هزار پرسنل مرتبط و با صرف کمترین زمان و ‌هزینه و انجام تعهدات در بازه زمانی مقرر، شرکت تسدید موفق به دریافت چندین تقدیرنامه از کارفرما (SPGC)درخصوص حسن انجام کار گردید.

با توجه به عملکرد مناسب شرکت تسدید دراین پروژه، خوشبختانه در حال حاضر در مقابل رقبا دارای مزیت های رقابتی بالا بوده که موید آن دعوت و تایید حضور در مناقصات منطقه پارس جنوبی و فرا منطقه ای در این حوزه می باشد.

امامی در انتها گفت، با توجه به عملکرد مناسب در حوزه نگهداری وتعمیرات و نیز باتشکیل تیمهای تخصصی بررسی و ارزیابی و در نهایت ارایه پیشنهاد فنی ومالی مناسب؛ تسدید در تعدادی دیگر از مناقصات در حوزه مذکور شرکت نمود که خوشبختانه موفق به اخذ پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه گازی فجر جم در فروردین 98 و اخذ پروژه خدمات تعمیرات پالایشگاه فرآورش گازی هنگام در قشم در اردیبهشت 98شد که هردوپروژه در حال تجهیز کارگاه و سایر امور اجرایی می باشد.

یادآور میشود شرکت تسدید بعنوان یکی از شرکتهای تابعه گروه صنعتی سدید در بخش پیمانکاری صنایع بالادست نفت، گاز، پتروشیمی و بهره برداری و نگهداری پالایشگاه ها؛ فعالیت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید