اخراج ۱۰۸ کارگر شرکت لوله سازی ماهشهر

بعلت عدم همکاری بانک تجارت برای صدور ضمانت نامه برای شرکت مهندسی توسعه نفت؛ تعداد زیادی از کارگران شرکت لوله سازی ماهشهر علیرغم داشتن پروژه تولید لوله انتقال نفت مسیر استراتژیک گوره به جاسک، بیکار شدند.

فرماندار بندرماهشهر از اخراج ۱۰۸ کارگر شرکت لوله سازی بندرماهشهر به دلیل مشکلات این شرکت با شعبه مرکزی بانک تجارت خبر داد.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: شرکت لوله‌سازی بندرماهشهر بر حسب چیزی که خود آن اعلام کرده مشکلی با بانک تجارت کشور داشته که حتی این مشکل در شعبه استان نیز قابل حل نبوده است و باید مدیر کل شعبه مرکزی بانک تجارت جلسه‌ابی در این خصوص برگزار کنند.

فرماندار بندرماهشهر افزود: 108 کارگر شرکت لوله سازی بندرماهشهر به دلیل این مشکل اخراج شده و ما این موضوع را به کمیسیون کارگری استان خوزستان که زیر نظر استانداری بوده ارجاع داده‌ایم که در این خصوص چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

به گزارش تسنیم، شرکت لوله سازی بندرماهشهر فروردین سال 80 به منظور تولید لوله‌های قطور فلزی برای صنایع پتروشیمی در کنار پتروشیمی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر ایجاد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید