دی ماه ۱۳۹۷،هولدینگ گروه صنعتی سدید 55 ساله شد

شرکت گروه صنعتی سدید دقیقا در دی ماه ۱۳۴۲ پروانه بهره برداری خود را اخذ نمود. در آن زمان این شرکت اولین و بزرگترین شرکت در بخش طراحی وساخت ماشین آلات صنعتی بود. در ادامه در سال 1364 نام آن به شرکت تولیدی و صنعتی پروفیل نیمه سبک و لوله سازی ایران تغییر یافت.
این شرکت همچنان در مسیر رشد و تعالی و حضور در پروژه های بزرگ ملی گام برداشت تا در سال 1372 بدلیل افزایش فعالیتها و نیز در اختیار داشتن چند شرکت زیرمجموعه در حوزه های مختلف، با انجام تغییرات ساختاری به یک هولدینگ صنعتی و به گروه صنعتی سدید تغییر نام داد.

پیشرو بودن در صنایع نوظهور، ثبات مدیریت، بهره مندی از کارکنانی متعهد و متخصص در نهایت منجر به رشد تصاعدی توانمندی ها و موفقیتهای ملی این شرکت گردید به گونه ای که هم اکنون با در اختیار داشتن 16 شرکت زیر مجموعه در حوزه های بالادستی نفت و گاز، همچنین صنایع آب و پتروشیمی، انرژی های نو، ساخت کارخانجات تولید فولاد و شکر، انجام فعالیتهای بازرگانی و نیز اجرای پروژه ها و طرح های بزرگ عمرانی؛ بعد از 55 سال همچنان با تکیه بر توانمندی های خود و نیز عنایت پروردگار و با وجود همه مشکلات؛ بر تارک صنعت این کشور همچون نگینی درخشیده و به رشد و تعالی خود ادامه می دهد.

 امیرحسین کاوه- مدیرعامل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید