رییس اتاق بازرگانی استان قزوین مطرح کرد: رونق تولید با نزدیک شدن دیدگاه های دولت و بخش خصوصی

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: یکی از نکات مهم نزدیک شدن دیدگاه‌های مقامات دولتی به دیدگاههای بخش خصوصی است که این امر نوید بخش روزهای خوبی است که زبان مشترکی بین بخش خصوصی و دولت است و این وظیفه اتاق است که از فرصت و پتانسیل ایجاد شده جهت رونق تولید نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در بازدید عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و هیات اقتصادی همراه وی از اتاق بازرگانی بیان کرد: هیات نمایندگان و اعضای اتحایه صادرکنندگان از فعالین بخش خوصی تشکیل شده است و امروز با توجه به شرایط خاص کشور، همه به صورت جهادی پا به این عرصه گذاشتند تا بتوانند بخشی از مشکلات را مرتفع کنند.

وی گفت: باور ما براین است که در کنار هر تهدیدی فرصتهای بسیاری است و در همین راستا شاهد اعتماد بنفس بالای فعالین اقتصادی هستیم که به این باور رسیده اند که با پشتکار می توانند مشکلات بخش تولید را رفع کنند.

بخشنده افزود: یکی از نکات مهم نزدیک شدن دیدگاه‌های مقامات دولتی به دیدگاه‌های بخش خصوصی است که این امر نوید بخش روزهای خوبی است که زبان مشترکی بین بخش خصوصی و دولت است و این وظیفه اتاق است که از فرصت و پتانسیل ایجاد شده جهت رونق تولید نهایت استفاده را ببرد.

وی گفت: ما باور داریم که در شرایط سخت کنونی جز ایرانی نمی‌تواند به ایران کمک کند و در مقابل تحریم ها و تهدیدات موجود بایستد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید