مهندس قربانی مدیرعامل شرکت صبا نیرو، از آخرین وضعیت این شرکت گفت

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سدید، مهندس قربانی در گفتگویی با این حوزه؛ به مهمترین اخبار اخیر این شرکت اشاره داشت.

قربانی گفت در راستای توسعه سبد محصولات و خدمات موجود این شرکت و نیز مسیر درآمدی جدید، امروز( ۳۱ اردیبهشت) جلسه ای با حضور مدیران شرکت بینالود مشهد برگزار گردید. موضوع اصلی این جلسه ارتقای سطح همکاری در حوزه تولید با تمرکز بر روی تعمیر و‌نگهداری توربین های موجود و پایش و بروز رسانی پره های مرتبط بود که در نهایت منتج به برگزاری جلسه ای در هفته آتی با حضور کارشناسان فنی خواهد گردید.

وی در ادامه گفت، در راستای بومی سازی توربین بادی؛ جلسه ای در پژوهشگاه نیرو با حضور مدیران ارشد صمت به ریاست مهندس صادق زاده؛ رییس سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) برگزار گردید. در این جلسه شرکت صبا نیرو ضمن ارایه قابلیتها ‌و توانمندی های موجود موفق شد نظر مساعد اعضای جلسه را کسب نماید و در نهایت مقرر شد جهت تعیین درصد بومی سازی صبا نیرو، کارشناسان مرتبط بازدیدی از این شرکت داشته باشند.

قربانی ادامه داد، افزایش هرچه بیشتر بومی سازی توربین ها برای شرکتهایی نظیر صبا نیرو و توان باد، منجر به رشد در قیمت خرید برق تضمینی تا ۳۰ درصد بالاتر خواهد شد.

وی در انتها از اخذ مطالبات شرکت صبا نیرو از شرکت های ون ارمنستان توسط نماینده شرکت خبر داد.

کارخانه تولید توربین های بادی صبا نیرو سدید اولین کارخانه توربین بادی در خاورمیانه بوده و یکی از شرکتهای هولدینگ گروه صنعتی سدید میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید