توسعه سبد محصولات شرکت پمپ و توربین پتکو

عضو هیئت مدیره شرکت تولید پمپ‌های بزرگ و توربین آبی، پتکو با اشاره به استراتژی‌های جدید شرکت پمپ و توربین پتکو گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است، سبد محصولات این شرکت توسعه پیدا کند.

شهاب تجری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به افزایش بازارهای داخلی، گفت: در حال حاضر شرکت پتکو در بازارهای نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی حضور دارد. این شرکت در برنامه توسعه‌ای خود قصد دارد با مدیریت صحیح، بازارهای بیشتری را به دست بیاورد.

وی راه رسیدن به اهداف شرکت پمپ و توربین پتکو را تغییر در زیرساخت‌های این شرکت دانست و گفت: در این راه باید اتوماسیون شرکت در بخش سخت افزاری و نرم افزاری، مانند: تهیه ماشین آلات، آموزش پرسنل و… تغییر پیدا کند. خوشبختانه این ایده در حال طراحی بوده و پس از تدوین و تایید هیئت مدیره، اجرا خواهد شد.

وی صادرات را منوط به جو سیاسی کشور دانست و گفت: علاوه بر تولید محصولات با شاخص‌های موجود برای رقابت با بازارهای جهانی، جو سیاسی نیز در صادرات بسیار اهمیت دارد.

عضو جدید هیئت مدیره شرکت پمپ و توربین پتکو یکی از اهداف شرکت پمپ و توربین پتکو را حضور در بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: زیرساخت های حضور در بازار سرمایه باید طراحی شود که امیدوارم این امر هرچه زودتر عملی شود.

تجری شرکت پمپ و توربین پتکو را مستثنی از مشکلات تحریم ها ندانست و گفت: طبیعتا مشکلات اقتصادی و تحریم ها، چالش‌هایی را برای این شرکت نیز ایجاد کرده است. یکی از روش‌ها مقابله با مشکلات موجود، داشتن راه‌کارهای مناسب مانند: تغییر در چارت سازمانی شرکت و استفاده از افراد توانمند است.

وی با اشاره به افزایش پروژه های شرکت پمپ و توربین پتکو، لازم دانست تا دسترسی به منابع افزایش پیدا کند و در این راستا عنوان کرد که باید از ظرفیت های داخلی و کشورهای منطقه استفاده شود.

بر اساس این گزارش: شرکت پتکو یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هولدینگ گروه صنعتی سدید بوده و امیرحسین کاوه مدیرعامل این هولدینگ صنعتی، طی حکمی شهاب تجری را به عضویت در هیات مدیره شرکت پتکو؛ منصوب کرد.

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-883936

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید