تولید محصولات بروز جهانی و با کیفیت بالا، استراتژی اصلی پتکو

علی مهمانی مدیرکنترل و پیشبرد پروژه های شرکت پتکو اظهار کرد: صنعت پمپ سازی، صنعتی بسیار حیاتی و مهم است که در اکثر حوزه های استراتژیک و پراهمیتی همچون نفت و گاز پالایشگاه و …کاربرد داشته و در این خصوص پمپ های مختلفی با توان های متفاوتی بکار برده می‌شود که دامنه و وسعت آن از حوزه استخراج تا انتقال انواع سیالات، گسترده است.

علی مهمانی در گفت‌وگو با ایلنا،‌ عنوان کرد: شرکت دانش بنیان پتکو نیز بعنوان یکی از شرکتهای تابعه گروه صنعتی سدید، بیش از دو دهه است که در این صنعت فعالیت نموده و به طراحی و تولید انواع پمپ های مورد نیاز صنایع مختلف،  خصوصا در پروژه های بزرگ ملی می پردازد.

 مهمانی افزود: در این میان حوزه کنترل و پیشبرد پروژه شرکت پتکو نیزهمچون سایر بخش های این شرکت، وظایف مهمی در راستای نیل به اهداف نهایی شرکت را بر عهده دارد. این حوزه از بخش هایی همچون بازرسی پروژه ها، برنامه ریزی و کنترل پروژه ها، کنترل و پیگیری تامین، پیگیری پروژه های یدکی، تحویل و ارسال محصول و امور مالی پروژه ها و مدیریت تضامین تشکیل شده است. در دپارتمان های فوق جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها جهت هدایت هر پروژه در مسیر صحیح و تعریف شده انجام می‌شود تا محصولات در زمان و موعد مقرر در اختیار مشتریان  و کارفرمایان محترم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیز این امور برای ده ها پروژه جاری، بالغ بر صدها دستگاه از انواع محصولات را شامل می‌شود که در این میان پروژه  طراحی و تولید 10عدد از پمپ‌های پیشرفته مرتبط با خط انتقال نفت خام از گوره به جاسک نیز از این دست است. ضمن آنکه جهت سرویس‌دهی به مشتریان نیز بیش از ده ها پروژه یدکی در دست اجرا و پیگیری است که شامل قطعات استاندارد و قطعات مصرفی است.

 وی گفت: با اتکاء به دانش فنی و مهندسی شرکت پتکو و توانایی ها و پتانسیل بالای حوزه های طراحی و تولید، استراتژی تولید محصول با کیفیت بالا، منطبق بر فناوری های بروز جهانی و نیازهای مشتریان و تحویل به موقع، از استراتژی های بنیادین شرکت بوده که همچون چتری بر تمامی حوزه ها و فعالیتهای شرکت پتکو؛ سایه گسترانیده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید