شفاف سازی شرکت لوله و تجهیزات سدید در بورس پیرامون شایعات اخیر

✴️شرکت لوله و تجهیزات سدید – نماد: فسدید

موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده

?به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر طلب از موسسه نیرو گستر به استحضار می رساند معاون محترم بازارهای خارج از بورس جناب آقای بهنام محسنی باسلام احتراماً، پیرو نامه شماره 518595 درخصوص اقدامات لازم در راستای ارائه اطلاعیه شفاف سازی پیرامون شایعات نشر شده در رابطه با طلب شرکت از موسسه نیرو گستر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همانطور که قبلاً به اطلاع آن سازمان محترم رسانیده شده مطالبات این شرکت از آن موسسه مربوط به سنوات قبل از 92 بوده و تاکنون مبلغی دریافت نگردیده چراکه از نظر موسسه مذکور بدهی به این شرکت وجود ندارد و این موضوع تحت نظر اداره امور ورشکستگی تهران در دست بررسی می باشد ، بدیهی است در صورت حصول نتیجه این موضوع به اطلاع آن سازمان و سهامداران محترم خواهد رسید همچنین درخصوص ارزش برآوردی داراییهای به استحضار می رسد که داراییهای این شرکت بدلیل اعلام ورشکستگی تحت نظر اداره مذکور می باشد و تعیین ارزش آن بصورت برآوردی میسر نمی باشد.

? در آخر مجدد یاد آوردی می گردد با توجه به اعلام ورشکستگی این شرکت و صدور حکم بدوی و اعتراض خواندگان به این حکم بدوی و عدم صدور حکم قطعی این شرکت تحت نظر اداره امور ورشکستگی تهران با معرفی مدیر اجرایی به فعالیت به خود ادامه می دهد. با تشکر هادی ترشیزی مدیر امور اجرایی
? بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

https://www.codal.ir/Reports/Decision.aspx?LetterSerial=Yld2OOgL3QMGLq5vGxN9IA%3D%3D&rt=0&let=128&ct=0

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید