توانمندی های شرکت لوله سازی ماهشهرازنگاه رییس هییت مدیره

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سدید مهندس صالحی فروز ریاست هیئت مدیره شرکت لوله سازی ماهشهر، ضمن ارائه تاریخچه ای از این شرکت؛ توانمندی ها و قابلیتهای شرکت لوله سازی ماهشهر را ارائه نمود.

صالحی فروز در ابتدا اظهار داشت، شرکت لوله سازی ماهشهر  در سال 1381 در زمینی به مساحت 19هکتار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر پایه گذاری و از نیمه دوم سال ۱۳۸۴ خط تولید کارخانه با ظرفیت 350 هزار تن در سال به بهره برداری رسید. با توجه به تجهیز آزمایشگاه گاز ترش در سال 1389 موفق به تولید و تست لوله های گاز ترش و اخذ تاییدیه شرکت سالزگیتر آلمان گردیده و تنها کارخانه در منطقه خلیج فارس است که می تواند لوله های قطور فولادی تا ضخامت دیواره ۳۵ میلیمتر را تولید نماید.
استقرار کارخانه لوله سازی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و در مجاورت بندر تجاری امام خمینی(ره) و همچنین خطوط راه آهن علاوه بر فراهم نمودن بستر مناسب برای صادرات لوله های فولادی ساخت کارخانه به کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر کشورهای همسایه، از یکسو با هدف کاهش هزینه های حمل مواد اولیه و محصولات ساخته شده و از سوی دیگر در جهت ایجاد اشتغال و مساعدت به رونق اقتصادی منطقه صورت پذیرفت.

وی ادامه داد شرکت لوله سازی ماهشهر دارای خط تولید پیوسته ساخت شرکت معتبر SMS MEER آلمان بوده و لوله های فولادی را به روش درز جوش مستقیم، از قطر 24 تا 56 اینچ با استفاده از ورق های ضخیم فولادی تا گرید  X 70 ، تا ضخامت 35.5 میلیمتر، با طول 12.2 متر و وزن حداکثر 15 تن تولید می نماید.

صالحی فروز گفت، روش تولید لوله های درز جوش مستقیم در این کارخانه  JCO و جوشکاری زیر پودری می باشد ضمن اینکه این شرکت صاحب فن آوری تولید لوله های گاز ترش می باشد که از قابلیت های منحصر به فرد آن به شمار می آید.

رییس هییت مدیره شرکت لوله سازی ماهشر اضافه کرد، این شرکت باعنایت به توانمندیهای سخت افزاری و نرم افزاری خود، توانائی تولید و تست لوله های قطور فولادی مناسب صنایع نقت، گاز، پتروشیمی، آب و … را بر اساس استانداردهای روز دنیا و منطق با نیاز مشتریان خود به شرح ذیل دارا می باشد:

  • API 5L
  • ISO 3183
  • IGS-M-PL-001-2(0)
  • IPS-M-PI-190 (2)
  • ISO 1556/NACE MR-0175
  • NACE TM0177
  • NACE TM0284
  • ASTM-A370

      .   AWWA C200

وی در انتها اظهار داشت شرکت لوله سازی ماهشهر در طی سالهای فعالیت خود پروژه های متعددی را در حوزه نفت و گاز منعقد و اجرا نموده و همواره جزو تولید کنندگان با کیفیت بالای محصولات؛ در نزد کارفرمایان عرصه نفت و گار کشور مطرح بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید